Negyedik nagycsaládos hétvége a Vadvölgy Panzióban

Olvasói levél

2022. október 28., 15:26 , 1132. szám

A Vadvölgy Panzió negyedik alkalommal várta a nagycsaládosokat családi hétvégére. Ez a program népszerű lett a családok körében, mivel igazi feltöltődést nyújt. A hétvége célja, hogy a nagycsaládok kiszabadulhassanak a mindennapi gondokból, nehézségekből, ezért nagy hangsúlyt fektetünk a pihenésre, a beszélgetésekre és a kirándulásokra. A beszélgetések során a résztvevők lelkileg feltöltődnek, a természet gyönyörű látványa igazi megnyugvást ad a kirándulóknak. Egy nagycsaládban sok a tennivaló, a mindennapok feladatai megterhelik az édesanyákat. Számukra már az is felüdülés, ha pár napra nem nekik kell megfőzni az ételt.

Arról számolnak be a résztvevők, hogy egyre inkább érzik otthonosan magukat Viharoson. Arra is jó lehetőség egy ilyen alkalom, hogy a hasonló nehézségekkel küzdő családok megismerkedhessenek egymással, tanácsokkal láthassák el egymást.

Az alábbiakban a legutóbbi családi hétvége egyik résztvevőjének az élménybeszámolóját olvashatják.

„A KMNE szervezésében október 21–23-án csodálatos hétvégét tölthettünk el a gyerekekkel a Vadvölgy Panzióban Pocsai Éva vezetésével. Nagyon élveztük a programokat. Közös busszal érkeztünk, szívélyes fogadtatásban volt részünk. Meleg vacsorával vártak minket, amit ismerkedős beszélgetés követett.

Az esti program – a gyerekek nagy örömére – medencés fürdőzés volt, utána pedig alvás. Szombaton a reggeli után gombázni, hegyet mászni indultunk, aztán az ebéd után a jól megérdemelt pihenés, beszélgetés következett. Családi filmet is néztünk, aztán a vacsora, szauna és medencés fürdőzés következett.

A vasárnapot természetesen reggeli áhítattal kezdtük, majd családi játékokkal folytattuk. Az ebéd elfogyasztása után élményekkel gazdagodva, mégis kissé szomorkásan – hiszen olyan jó volt itt, hogy kiszakadtunk kicsit a hétköznapi gondokból, és önfeledten szórakozhattunk a családjainkkal – elindultunk haza. Mindannyiunk nevében mondhatom: életre szóló élményeket szereztünk.

Köszönjük a KMNE-­nek ezt a lehetőséget.”

Köszönet a program megvalósulásáért Magyarország Kormányának és a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.-nek.